Dnes mě pěkně naštvala zubařka

Středa, 19. Září 2007, rubrika O mně

Dnes jsem zase po roce byl na preventivní prohlídce u zubařky. Začnu od konce - na křesle jsem byl dohromady asi minutu, podívala se mi na zuby, povrtala se v nich takovou takovým tím špičatým mučidlem a protože se jí nepodařil zapíchnout ani do jednoho zubu, řekla že mám (cituji) “krásný chrup” a že mám zas přijít za půl roku. Normálně bych z tohoto výroku měl obrovskou radost, asi jako každý kdo se vyhne vrtačce, ale co se dělo předtím, to mi tak zkazilo náladu, že mi ji ani konečný výsledek nezpravil.

Co se tedy dělo předtím? Začnu od začátku. Na cestu k zubařce jsem už vyrážel s malým zpožděním a ještě jsem se trochu zdržel v dopravní zácpě. Protože nemám rád, když někdo nedodržuje slíbené termíny, snažím se být vždycky dochvilný a tak jsem z toho byl trochu nervózní a hodně jsem spěchal, abych tam dorazil co nejdřív. Kupodivu jsem nakonec zpoždění dohnal a vkročil jsem do čekárny na minutu přesně. Seděl tam jediný pacient a zrovna tam s ním byla sestřička a říkala mu, že příště má předem zavolat že přijde. Otočila se na mě, jestli se jmenuji tak jak se jmenuji, řekl jsem že ano a pomyslel jsem si, že to je super, už mě očekávají a kolega není objednaný, takže půjde až po mě.

Sestřička zalezla do ordinace a chvilku s nic nedělo, poté z ordinace vyšel pacient a zmizel v šumu rušné ulice. Seděl jsem dál, očekávaje že každým okamžikem sestra vystrčí nos a pozve mě dovnitř.

Místo toho se ale začal z ordinace ozývat hlahol, který postupně nabíral na hlasitosti a na veselí. Vypadalo to, jako by se vevnitř někdo náramně dobře bavil, což jsem si myslel že v ordinaci zubních lékařů nebývá zvykem. Mimo jiné jsem se například přes zavřené dveře dozvěděl, jaký si jedna ze zúčastněných dam objednala krém na ruce a že má doma tři kusy jednoho katalogu s kosmetikou.

Přibližně po dvaceti minutách hlahol ustal a po chvilce ticha vyplula madam sestřička do čekárny a pozvala dovnitř neobjednaného čekajícího. Nemohlo mě to naštvat víc než těch dvacet minut čekání předtím, víc zvýšit moje rozčilení už prostě nešlo, ale udržel jsem emoce na uzdě, protože rozházet si to s někým, kdo se mi za chvíli bude vrtat tou smrtící zbraní v útrobách dutiny ústní, to by nebyl zrovna strategický tah.

Naštěstí kolega byl hotový docela rychle, a tak po chvíli jsem byl uveden do svatyně já. Jak jsem prozradil už v úvodu, byl jsem hotový, než bys řekl švec. A možná o to víc jsem byl naštvaný, protože kvůli minutě na křesle jsem proseděl bez mála půl hodiny v čekárně.

Vážení čtenáři, pokud je vám ukradené, že váš klient/zákazník možná někam spěchá, protože i pro něj čas jsou peníze, tak aspoň mějte tu slušnost a snažte se bavit potichu, ať neví jak “moc” vám leží na srdci. Anebo, pokud se kvůli té chátře nehodláte omezovat, tak si pořiďte zvukotěsné dveře. Protože jinak by se mohlo stát, že se ta chátra naštve a najde si jiného dodavatele služeb!!! Jestli máte aspoň trošku ohleduplnosti, tak si na dobu “babské pauzy” prostě neobjednávejte klienty! Sakra když vím, že si musím s kolegyní mezi desátou a půl jedenáctou vyměňovat zkušenosti s řasenkama, tak tomu člověku řeknu ať příjde až na půl jedenáctou, ne?!?!? Proč tam má sedět a poslouchat to?!?!

• • •
Zpět na titulní stránku

Předchozí článek: Daňový systém na Kajmanských ostrovech
Následující článek: Nezastavujte v připojovacím pruhu na dálnici!!!

Přečti si také další články:

Napiš, co si o tom myslíš: