Nebuďte arogantní

Neděle, 18. Listopad 2007, rubrika Nezařazené

Dnes jsem měl nepříjemný rozhovor s jednou slečnou. Vlastně o nic nešlo. Šlo o povinné ručení. Koupila si auto a uzavřela povinné ručení rovnou v tom autobazaru kde auto koupila. Ten pán jí řekl určité informace, které podle mě nejsou úplně přesné, a tak jsem se jí snažil říct, že je to ve skutečnosti malinko jinak. Jak říkám, celkem o nic nešlo - povinné ručení má dobré, jenom jsem měl pocit že mluví o něčem čemu tak úplně nerozumí a mluví o tom nepřesně. A tak jsem si dovolil to říct a to jsem udělal chybu.

Aby bylo jasno, nejsem žádný pojišťovák ani nic podobného, jenom, když jsem si kupoval auto já, jsem si dal tu práci a strávil jsem pár hodin porovnáváním nabídek různých pojišťoven, abych pak věděl o čem jednám, až budu jednat s pojišťovákem. Tato slečna tohle neudělala a veškeré vědomosti které má o oblasti pojišťování aut načerpala během pětiminutového sezení v kanceláři v autobazaru.

Na tom by samo o sobě nebylo nic špatného. Drtivá většina lidí spokojeně žije s tím, že jim někdo uzavřel různá pojištění a oni ani nevědí co mají v pojistné smlouvě - prostě to není “jejich business”. Jenže tahle slečna si za těmi svými vědomostmi pevně stojí a je ochotna se tvrdě pohádat kvůli tomu, že někdo si myslí něco jiného.

Vážení čtenáři. Nikdo neví všechno. I když si myslíte že něčemu rozumíte a někdo jiný vám říká že je to jinak, tak se nerozčilte a nehádejte se. Vypadáte potom totiž jako debil, i když třeba máte pravdu. Lepší je nechat emoce stranou, názor druhého si vyslechnout, zamyslet se nad tím jestli to může být pravda nebo ne, pak si to najít na internetu, a případně toho člověka potom upozornit, že se mýlí a kde si může přečíst jak je to ve skutečnosti. Arogantní lidi totiž nemá nikdo rád.

• • •
Zpět na titulní stránku

Předchozí článek: Ladění kytary - frekvence strun
Následující článek: Co to znamená “to be up to”?

Přečti si také další články:

Komentář ke článku “Nebuďte arogantní”

  1. DarkLady napsal:

    jo… stála jsem už dost hodin za pultem a arogantní zákazníci byli na denním pořádku… Jeden z důvodů, proč už bych nerada měla zaměstnání, ve kterém se stýkám s lidmi - zákazníky přímo

Napiš, co si o tom myslíš: