Ješitná Česká Spořitelna

Pondělí, 26. Listopad 2007, rubrika Nezařazené

Není to tak dávno, co jsem tady psal o mojí podlomené důvěře v moji banku, Českou Spořitelnu. Dnes jsem si stejně jako tisíce dalších lidí přečetl o fungl nové bance na českém trhu, mBank. Její nabídka vypadá velmi lákavě (ale Fio je mi stejně sympatičtější, třeba proto že má českou právní subjektivitu).

O mBank jsem si přečetl mimo jiné i článek na hn.ihned.cz a úplně mě dostalo vyjádření Kláry Gajduškové, mluvčí České Spořitelny: “Máme jiný obchodní model a hodně poboček, které naši klienti oceňují“.

Milá Kláro, pro případ že by ses dostala na moji stránku - vaše pobočky jsou to co mi na České Spořitelně nejvíc vadí! Jdu tam sice tak jednou-dvakrát do roka, ale VŽDYCKY tam zabiju nejmíň hodinu! U mBank si na internetové stránce naklikám co potřebuji a za pár dní ke mně přijede kurýr, přiveze vytištěné smlouvy, já mu je podepíšu a on si je zase odveze. Tohle je podle mě “pobočka”, kterou bych ocenil a klidně bych platil i dvojnásobné poplatky než platím teď.

Nějak začínám cítit v kostech, že mě brzy čeká další návštěva pobočky České Spořitelny - ta poslední.

• • •
Zpět na titulní stránku

Předchozí článek: Co to znamená “to be up to”?
Následující článek: Kdo je nejlepší současný český textař?

Přečti si také další články:

Komentář ke článku “Ješitná Česká Spořitelna”

  1. DarkLady napsal:

    Spořitelna je bankou pro tu chudou většinu. Proto mluví o klientech, kteří oceňují pobočky a osobní styk. Jedná se o lidi staré, nevzdělané (sociálové, cikáni) a pak lidi pod průměrem. Těch, co se tomuto modelu vymykají je pomálu.

Napiš, co si o tom myslíš: